Retourbeleid

We hopen natuurlijk dat je Bliss’d out bent met je bestelling, maar mocht iets toch niet helemaal naar wens zijn, dan kun je je item(s) eenvoudig retourneren.

Retourvoorwaarden
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Als je jouw bestelling later dan 14 dagen na ontvangst retourneert, kunnen we je helaas geen restitutie geven.

De items moeten:
-    Ongedragen en ongewassen zijn,
-    Voorzien van alle originele labels en verpakking;
-    Vrij zijn van make-upvlekken;
-    Parfum of andere gebruikssporen;
-    Sale-artikelen mogen ook geretourneerd worden, tenzij anders vermeld.
-    Oorbellen kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden.

Terugbetaling
Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je binnen 5–10 werkdagen je terugbetaling via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt afgerekend.

Hoe retourneer je iets?
Je kunt je pakket retourneren naar het volgende adres:
T.a.v. Bliss the Brand
Nesse 22
2741 ES, Waddinxveen
Nederland

1.    Verpak je item netjes in de originele verpakking.
2.    Stuur het pakket terug met je favoriete verzenddienst.
3.    Bewaar het verzendbewijs totdat je terugbetaling is verwerkt.
Let op*: retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het gaat om een beschadigd of verkeerd geleverd product.

Ruilen
Wil je een andere maat of kleur? Retourneer het artikel en plaats een nieuwe bestelling — zo ontvang je je nieuwe Bliss-item het snelst.

Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen?
Oops, dat is niet de Bliss-vibe die we willen!
Stuur binnen 7 dagen na ontvangst een e-mail naar info@blissthebrand.nl met je bestelnummer en een foto van het product. We lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Contact
Heb je vragen over je retour of bestelling?
Mail ons gerust via info@blissthebrand.nl — we helpen je graag verder.